Ahmetinannesi25 Ayseroza ben ama inşaallah son gunlerim şu an gayet iyiyim bol bol ballı süt ve meyve yedim biraz da dinlendim asiniz var mı geçmiş olsun
duygu0607 Ayseroza 37 de oldum sürekli sıvı tükettim c vitamini ağırlıklı beslendim. Sarımsaklı yoğurt yedim. Çok şükür sıkıntısız atlattım. Sizede acil şifalar diliyorum
Ayseroza Ahmetinannesi25 teşekkür ederim . Sizede allah şifa versin doktorum aşı yapmama izin vermedi bende yaptırmadım. Çok kötü öksürük var
Ayseroza duygu0607 bana coraspin verdi de son aylarda kullanılmamalı yazıyor prospektüste doktorla tam iletişime geçemedim içeyim mi diye kararsız kaldım
duygu0607 Ayseroza coraspirin kanı baya sulandırıcı bir ilaç doktorunuza sorun tekrar bence. Çünkü doğum yaklaştı riskli olabilir çok sulandırması.