BesteKc Son 15 günümüz kaldı eğer kendiliğinden doğum başlamazsa 40+0 da planlı sezaryenim var. Gerçekten inanamıyorum zaman ne çabuk geçti daha buraya son 99 postu açtığım gün dün gibi. Son günler geçmiyor sanki. Siz nasıl oyalanıyorsunuz? Ben çok panik halindeyim şu an. Bu foto duygularıma tercüman 😂😂🤪 https://www.hizliresim.com/7avjq7v
Ahmetinannesi25 BesteKc benim de son 20 gün galiba ikinci gebeliğim sezaryan olacağı için 40 hafta beklemeyiz galiba
BesteKc gulfemsvnc gerçekten akmıyor zaman dakikalar bile geçmiyo bazen. Çok düşünmemek istiyorum ama elimde değil aklım fikrim doğumda ve sonrasında neler olacağında 😂😂
BesteKc papatya56 gelirsin gelirsin buraya kaydolduğumda 245 günüm falan vardı. Hemen bitmiş geri dönüp bakınca
papatya56 BesteKc Bende 245 lerdeyken ne zaman 99 da düşcem diyodum çok şükür 72 riskli gebeligim serklajlıyım sürekli yatıyorum zorlanıyorum bunuda şükür Rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Ahmetinannesi25 BesteKc 38 de olabilir dedi erken doğum riski de var bakalım artık doktor degistirdim daha yenisine gidemedim covid oldum bakalım 22 mart ’ta gidecem 37. Haftamda
BesteKc Bilgecee aa öyle mi.. gerçi bir iki zıbın bir iki bez yeter yenidoğanda çook elzem şeyler yok. Ben aşırı panik biri olduğum için bitirdim hazırlıkları çok şükür
Kuzusununanasi Benim de son 8 gün saatli bomba gibi geri sayıyor😂 8 gün içinde geldi geldi gelmedi bi sekilde çıkartcaklar artık😂
Kuzusununanasi BesteKc yarın 39 olacam şu an 38+6 tetikte bekliyorum heran gelebilir diye ama ne gelen var ne giden sancım da yok benim kız üşengeç çıktı gününü doldurcak heralde😀
BesteKc Kuzusununanasi maşallah diyelim ne kadar dursalar o kadar iyi aslında ama insan yanında istiyor 🥺🤰🏽👩🏾🍼