Ben 20 haftalıkken oldum. Korktum bi sorun çıkar mı diye ama salgının ilk çıktığı sene de olmuştum o zamana göre çok hafif atlattım korktuğum gibi olmadı şükür. Bol meyve yedim ekstra yaptığım bisey olmadı. Geçmiş olsun zamanı geldiğinde bebeğinizi kucağınıza alırsınız sağlıkla inşallah