Dilarayldrmm Bileklerimde ağrı oluyor son zamanlarda. Doktor ödemden olduğunu söyledi. Geceleri uykumda elim uyuşuyor. Var mı benim gibi bu ağrıyı yaşayan.
gulfemsvnc Dilarayldrmm Evet canım benimde öyle. Gündüzleri uyanıyorum bir bakıyorum parmaklarım kocaman ve ağrıyor😞
Fatos91 Dilarayldrmm benimde 3-4 gündür sabah kalktığımda ellerim uyuşuyordu doktoruma sordum o da magnezyum içmemi söyledi 2 gündür kullanıyorum uyuşmada olmadı şükür 🙏
Dilarayldrmm gulfemsvnc benim uyku esnasında resmen uyandırıyor. Elimi açıp kapıyorum öyle düzeliyor. Gün boyu da bileklerimi açıp kapattığımda baş parmağımı oynattığımda ağrıyor. Sanki sinir sıkışması gibi 😖
Esrakse Bende de var, özellikle sabah uyandığımda çok ağrıyor gün içinde geçiyor. Doktorum ödemden dolayı olduğunu söyledi eğer çok rahatsız ederse fizik tedaviye yönlendiririm dedi. Biraz hamur işini azaltınca ödem de azaldı, eskisi kadar ağrı yok
Dilarayldrmm Esrakse bana da fizik tedaviye yönledirebilirim dedi. Benim gün içinde de aynı. 1 aydır var. Ve benim gebelik şekeri çıktı zaten diyetteyim aslında dikkat ediyorum 😔
Bihteryc Tendonları esnetin bol bol ayak ve el bileklerinizi çevirin esnetme hareketleri yapın. Gecede bol su için
Nil1308 Dilarayldrmm canım aşırı ödemin varsa ödemin sinire baskı yapması sonucu da uyusuyor olabılır kac haftalık oldugunu bilemioum ama normalde bellı bı hafta sonrası magnezyum kullanılıyor zaten yine de ilk denemesi gereken magnezyumdur
Esrakse Dilarayldrmm çok geçmiş olsun gerçekten ağrılı oluyor sabah yataktan kalkamıyordum son zamanlarda daha azaldı dediğim gibi, glütensiz beslenmenin etkisi bence. Bol su içmeyi ihmal etmeyin
Dilarayldrmm Nil1308 28. Haftadayım. Haftaya kontrole gideceğim tekrar söyleyim o zaman. Teşekkür ederim ☺️