begumge Emzirme sütyeni henüz almamış arkadaşlar mutlaka bakın derim. H&M'in %95 pamuk emzirme sütyenleri var. Bugün elime geçti. Daha önce idareten almıştım 2 tane klasik emzirme sütyeni lohusa ürünleri satan bir yerden. Bedenim şimdiden büyüdüğü için kullanmaya başladım. Çok terletiyordu. Bu ürünü aldım internetten. 2lisi 80 TL. İçinde pedi yok balensiz çok rahat ve şık. Göğüs pedi konulabiliyor içine. İsterseniz dolgulu balenli modelleri de var. Keşke direkt bunu alsaymışım. Şiddetle tavsiye olunur. 👍
svmeybgl begumge beden olarak nasıl aldınız kalıpları nasıl acaba bende düşünüyorum ama kalıpları konusunda kararsızım
begumge svmeybgl hamilelikten önce 80B giyiyordum. Mezurayla ölçüm göğüs altımı 85 çıktı. Göğüs kalıbını D seçtim süt dolunca rahat olsun diye. 85D tam umduğum gibi oldu. Ölçerek alın bence en garanti o.