Gizemen canım benimde aynı. Şuanda 27. Haftadayız çok güzel bi gebelik geçiriyordum tüm testlerimizde güzel çıktı bebekte çok sağlıklı. Geçen gittiğimde bebeği biraz aşağıda gördü doktor, rahim ağzına bakalım dedi 2.6 cm çıktı. Kasılma kanama ağrı sancı hiçbişey yoktu bende. Yani 2.5 üstü normalmiş ama 3-4 olsaydı daha iyiydi sen sınırdasın önlemlerimizi alalım dedi iğne yaptı prolutan depot adı galiba. Kasılma olmasın rahimde yani diye. Progestana başladım her gece vajinal olarak kullanıyorum. günlük hayatına devam et ama kendini yorma dedi tabi ben genelde uzanıp dinleniyorum annem ve eşim her şeyi hallediyorlar sağolsunlar. Bugün yine gittik 2.4 cm ölçtü bu kadar oynama normal hala aynıyız dedi her hafta iğnemizi yapalım progestana devam dedi. Aynıyız hala. Erken doğum riskimiz var yani. Bol bol istirat ediyorum. Korkma tankla tüfekle saldırıyoruz erken gelmesin diye dedi hatta 😄 2 hafta sonra gel bakalım yine dedi. İnşallah zamanında ve sağlıkla gelirler 🙏🏻