1Asyaaa- Evet hatta ben 4 gun yattim benim doktorum normal dogum diye israr etti kesinlikle sezaryan kabul etmedi ama ben avrupada yasiyorum burda kolay kolay sezaryan yapmazlar..
• Sali gunu yattim ozaman balon yapdilar yani katheter
• Carsamba gunu ozel bolgeme gunde 3 kez iki tane fitil gibi birsey yapdilar oda sanci olmasini sagliyormus
Ve sabah dan basladilar aksama dogru yavas yavas sanci hissettim ama siddetli degildi
• Persembe gunu sunu sanci verdiler ve kizimi kucagima aldim
• Cumartesi guju hastaneden cikis yapdik bakdilar ki bebek iyi emiyor ediyor gonderdiler