1Asyaaa- bence 200-300 anlamli sayılar değil, bence gerekli değil. Ama doktorun bildiği bir şey var demek ki. Plesanta yaşlanması (kireçlenmesi)falan mı var acaba? Oyle olunca besin akışı yeterli gitmiyormus. Su azlığı olmadığı sürece kilo alması da beklenebilir diye düşünüyorum ben. Bence başka doktora da görünün yine siz.