Demoscum ah çok geçmiş olsun🙏🏻 Benim de doktorum parol verdi bütün haklarımı tüketiyorum ben de ilk kullanmak istemedim ama bi yerden sonra insan dayanamıyor maalesef. Bol bol limonlu tarçınlı su içiyorum, bal, pekmez , zencefil ne bulursam yiyip iciyorum 😊 şimdilik sadece parolle hafifliyo geciyo sanıp seviniyorum yine aynı hüsran :( yarın 4. Gün umarım ağrılar geçer. Size de acil şifalar diliyorum çabucak atlatalım inşallah🌸🤍