Smyye12 zor olmaz mı canım ilkler de koşturman gerek bi çocuk yok istediğin zaman uyanma şansın var dinlenme şansın var ama bunda öyle değil işte senin erken olmuş onan bana en kolay döneme denk gelmiş ben oğlumun o zamanlarını hatırlıyorum keşke o zaman yapsaymışım diyorum inan bana o kadar hareketli ki artık benim enerjim asla yetmiyor 29+3 haftalık hamileyim baya zorlanıyorum Rabbim’in takdiri işte çok şükür istedik verdi ama bu kadar zor olacağını bilseydim o zaman isterdim benim doğumum baya zordu o yüzden hiç 1 yaş öncesi istemedim bakalım herşeyin hayırlısı