Kızlar bugün 13 hafta oluyoruz adetime gore.Sona kadar okursaniz sevinirim.Normalde kanama alani diye tam 2 aydir yatyorm 4 sm hemde ama sonunda doktorumu fegisdim kanama alani degil baska bir sebepdenmiss yaranan ıey anatomik sebepden olmus ve hamilelrin 80%de var korkma ve normal hayatina don dedii.Yani iyimm bugün uzun zamandan sonraa ilk kezz sicak birsey aktigini hiss etdim tolete girdigimde eski kahverengii kanamanin dokuldugunu gordum camasirimi bile batirmisdi yani acikcasi Aslinda korkmadim cunku o icerideki birikinti bir sekilde disari akmali diye dusunuyorum doktorda boyle soylemisdi zaten oda sorun yok dedi zaten o dokulen eski kandan sondada kanama olmadi bu zamana kadar zaten hic kirmizi kamama yasamadim hep kahverengi lekelenmeler en sonda boyle oldu ve kesildi su an icin daha yok sonrasini bilemem tabi.Bu arada progestanimi kullaniyorm fitil olarak en guclu dozunu zaten.Ama bu yasadigim seye ozel degilde bir kac defadir toletde otururkenn rahmim dusevekmis gibi bir hiss geliyoo yani çiş yapmaya hazirlanirken oyle su sanki gelene kadar oyle bir hisde geliyo sanki rahim dusdu dusecek ama sukur bebegim 3 gun once doktordan geldik iyiydi ikili testimizde temiz cikti ama yani boyle hiss edenler varmii yasayanlar varmi?