Deletedmom7373700 hayır canım ne alaka benimde eşimde Akdeniz anemisi var onların ki aileden geliyor bende yok doktora sordum eşimde anemi var diye onda da tek etkisi çabuk üşür kansızlık işte çocuğun sadece taşıyıcı olma ihtimali var dedi ikimizde de olsaydı ne olurdu dedim çocukta da anemi olurdu bişey olmazdı dedi düşük olur engelli olur diye bir şey demedi yani bazı doktorlar neden bu kadar korkutur anlamış değilim ayrıca tamamen sağlıklı olan insanlarında bebeklerinde düşük veya engelli olma ihtimali var herkesin bebeğinde olabilir yani anemi var diye ihtimali yükselmiyor anca gebeliğin boyunca kan takibi yaparlar kan hapını atıyorum biri bi tane kullanıyorsa sen iki tane kullanırsın anca bu yani korkma kesinlikle herşey Allah’tandır