maviiiayyy Vajinadan aldigim progenstandan oturu mu bilemiyorum vajina girisinde sislik hissediyorum surekli ve ilac gun icinde hep disari atiliyor bilgisi olan var mi enfeksiyon mu kaptim yoksa normal mi bu durum
Burcukose maviiiayyy Normal bir durum yanma hissi de yapar , ağızdan alınırsa da mide bulantısı yapar
hunilimom maviiiayyy agizdan alınınca daha fazla yan etkisi oluyor yanma felan yapıyor vajinadan alınca ilacın da fazlasını atıyor daha sonra gece yatarken alıyordum hep ben
Hatice_gzr2505 maviiiayyy sabah akşam mı kullanıyorsun canım oluyor öyle ben bir dört beş gün kullandım sadece gece yatmadan önce kullan fitil olarak demişti doktor biraz etki yapıyor ama ağızdan alımda daha fazla yan etkisi oluyormuş
Erayhilal maviiiayyy canim ilac gereken kismi içeri emiyor fazlasini disari atıyor o yuzden akinti gibi gelecek demisti doktorum korkma yani ben 8 aydir kullanıyorum tup bebek tedavimden bu yana daha gecen ay agizdan almaya basladim alttan pek yan etkisini gormedimde agizdan alinca bulanti ve bas donmesi yapiyor bunu farkettim ama kullanmayi ihmal etme progestan onemli 👍
maviiiayyy Burcukose evet yanma ve asiri şiş hissettiriyor otururken sanki altimda baska bir parca var gibi hissettiriyor. Kullanmayi birakinca kac gun sonra gecer bu durum
maviiiayyy Hatice_gzr2505 baslangicta agizdan aldim ama agir gelince hayatimda ilk kez vajinadan aldim bu ilaci sabah aksam 200 mg dan
Hatice_gzr2505 maviiiayyy bırakınca hemen geçiyor o şişlik hissi 🙏 bembeyaz da akıntı yapıyor yapışkanlı gibi pis bi kokusu var değişik bişey ya 😣
bernaulusu maviiiayyy fitilde bir yan etki görmedim, ben günde 3 kere kullanıyorum. Sabah akşam fitil, öğlen de ilaç olarak içiyorum. İçtiğim zaman çok yan etki yapıyor, baş dönmesi, sersemlik gibi. Yarım saat 45 dakika kadar da sürüyor üstelik.
maviiiayyy bernaulusu ben 4 saat uyuyorum tum gunde yanma ve sersemlikle geciyordu agizdan aldigimda hayat kalitem yerle birdi. Vajinale gectim ondan da etkiler oldu demekki hassas bunyeye sahibim 😶🌫️
selinbirincisezen maviiiayyy bunu ben de hissediyorum 16 haftalığım kullanıyorum 6.haftadan beridir ama şiş böyle sanki istediğim gibi itemiyorum fitili sanki🤣🤣
SeldaEroglu maviiiayyy ben kullaniyorum hap olarak yutuyorum gercekten cok agir bi ilac yatarak gunum geciyor bas agrisi bas donmesi sersemlik yapiyo cook perişanım surekli uyumak istiyorum