merhaba…kendimden ornek vereyim size; ben regl olmama bir hafta varken test yapmistim ve silik cizgiyle karsilasmistim…cok silikti.iki gun boyunca test yaptim ve hep silikti..sonra doktoruma gonderdim testi; oda bana bu cok yeni bir gebelik kan tahlili gerek dedi ..neyse kan tahlilini yaptirtim ve 107 cikmisti degerim …ancak regl donemime daha zaman oldugu icin doktor kimyasal gebelikte olabilir ve iki gunde bir tahlil yaptiracaz dedi …yaptirdim ve hep iki katina cikti …buhun 8 kusur haftalik hamileyim…..o deverin mutlaka en az&60 yukselmesi gerekiyor🙏yukselmiyorsa buyuk ihtimal hamile olmayabilirsiniz veya kimyasal hamilelik olabilir🙏 degerin mutlaka yukselmesi gerek