Irnasatka Bildiğim kadarıyla ayrıntılı ultrason 20-24 hafta arası yapılıyormuş kafamıza göre bi doktora gidebilirmiyiz yoksa özellikle doktorumuzmu kime gideceğimizi söyleyecek mesela ben salı günü 20 haftalık olucam istediğim gibi gidebilirmiyim ?
Melis2015 Irnasatka doktorun sana detaylı ultrasona girmeni söylüyor sn istersen doktor oneriolar istemezsen sen gidiosun sonucunu getiriosn
Esra_G Irnasatka perinatoloji uzmanına gitmenizi tavsiye ederim. Ben de dışardan buldum ona gideceğim 21. Haftada sonuçları doktoruma götüreceğim
Mysaa Irnasatka genel de kendi anlaşmalı olduğu yerlere yönlendirip diğer yerlere kötü imajı veriyorlar bunada dikkat et canım 😊
Irnasatka Mysaa yani sorun değilse kendi bulduğuma gitmeyi düşünüyorum öyle yaparım büyük ihtimal teşekkürler ☺️
Mysaa Irnasatka yo onlar öneriyor ama buna git daha iyi diğer tarafda iyide diye mırın kırın ediyorlar 😂gönderdikleri yerden para ya da hasta aldıkları için 😊 nerde oturuyorsun belki öneririm birkaç yer 😊
Esra_G Irnasatka 20-24 arası zaten ultrason çekim zamanı, doktorum 21 22 de git dedi 23 ü de bekleyemem gerçekten abartmaya gerek yok ya 😄
Mysaa Irnasatka ay canım hiç bilmiyorum o halde 😊😊 birkaç yer araştır internetten yorumları oku vs insallah kafana göre bi yer bulursun 😀