m060918 benim kuzenim de cp hastasıydı. Doğumda oksijensiz kalıp havale geçirmiş anne karnında. Tabi 24 yıl öncesinden bahsediyorum. Doktorlar anlayamamışlar eve göndermişler. Annesi yani teyzem de farklı bir bebek olduğunu hep hissetmiş ama kimseye dinletememiş kendini maalesef. Kuzenim en ağır tip cp hastasıydı, 1 yaşından itibaren oturamadığında bir sorun olduğuna inanıp hastaneye götürmüşler. Şuan tıp çok ilerledi, eminim doktorlar durumunuza uygun bir tedavi yöntemini önereceklerdir. Allah yardımcınız olsun, şifa bulun inşallah