Sdt3456 sadece ilk 3 ay için doktorum ada çayı, nar, maydanoz, kereviz yemememi söylemişti içlerinde östrojen barındırdıkları için hani olmaz ya allah korusun düşüğe sebebiyet verirlermiş tıbbi anlamda o yüzden ben de yememiştim 4. Ayımdayım 1 bütün nar yedim artık sıkıntı yok :)