Cansucannnn ay ben tekrar kalça çıkığı olur diye olumsuz baktıklarını düşünmüyordum bende tekrar öyle olacağını sanmıyorum ama yapı olarak zorlayacagini düşünüyorum yani ben kendi bedenime göre bakınca öyle geliyor ama kalça yapısı Cat yapısı olarak etkiliyordur diye düşündüm birde mesela ben çok açamıyorum bacağımı o şekilde mesela ikinmakta zorlanırız.felan ondandır diye düşünüyorum doktoruma sorcam bunu benimki planlı sezeryan başka sebebten buna sıra gelmedi konuşmak için ama merak ettim ne diycek bakalim