Kızlar 32.haftadaym ve çok zorlu bir süreç geçirdim ağırlaştımda ve doğum iznindeyim şükür çalışan bir hamileydim bulantılarım çok kk fazlaydı çok hastalandım covıd geçirdimm baya zorlandım heralde doğum yaparken oynayarak çıkcam çünkü yemek yemeyi özledim koku hassasiyetim çok fazlaydı yemek yemedim o kadar özledimki sıcak yemeği anlatamam tad kaybım var ama herşey normal ilerliyo çok şükür biran önce kucağıma almak istiyorum çünkü hamileliğin güzel bir yanını görmedim doğuruncaa şükür doğurdm dye kalkıp oynucam doğuma giderkrn sevinerek gdcm valla 😄😄😃😘