Firdevssaim evet hala gidiyorum 8 haftalık hamileyim iki kere kanama sonucu hemen aradım ve mesai saati bittiği halde benimle ilgilendi hastaneye yapış yapıldı sürekli telefonla durumum hakkında bilgi aldı. Benim kese etrafımda kanamam var önerdiği fitillerle serumlarla falan kanamam durdu çok şükür. Giderseniz eminim çok memnun kalacaksınız