nnazann canımmm benim 1 hafta önde bebeğim hep öyleydi ama şekerim de var ne yapacağımı şaşırdım. Bugün şekerim açlık hep 62-63 çıktı çok düşük.. Şekerli şeyler yesem de tokluk hep 80-90.. Hareketleri de sabahtan beri öyle şiddetli değil orta derecede yani çok az hissediyorum yine de gitmeli miyim sence? Hiç hissetmezsem mi gideyim yoksa az az hissettiğimde de gitmeli miyim?