Tuba1422 Kızlar 16 haftalık hamıleyım. Doktor ultrasonda cok az bı sekılde kalpte parıltı gorunuyor cogunlukla ılerde gecıyor kendılıgınden dedı. Ayrıntılı ultrasonda tekrar bakılacak. Bu durumu yasayan var mı. Bı sıkıntı oluyor mu ?
Burcusenkoc Tuba1422 benim de detaylı ultrason da görüldü canım 10 gün gibi bir süre içerisinde geçti ama doktorlar biraz korkutuyor down sendromu vs. Başka bir bulgu yoksa korkmayın
Fk2 Tuba1422 etrafımda ben de dahil olmak üzere 6 kişi yasadı hatta birine down sendromlu dendi bana da dendi çünkü ek olarak bagırsak ta da parlaklık vardı. Ama oğlumun burun kemiği kocamandı hiç kafama bile takmadım. Sonra hepiniz sağlıklı doğurduk. Hatta down denen kişi bebek bir aylıkken kalp doktoruna da götürdü biraz pinpirikli sapsağlıkkı demiş doktor.
ekoglu34 Tuba1422 benim bebegime de aynis seyler soylendi. Korkmayin son haftalarda kapanmisti. Cok sukur bebegimde de bir sikinti yok stres yasatmayin kendinize.
Tuba1422 Bende de baska bır anormallık cıkmadı organların gelısımı guzel dedı. Bende cok takmadım acıkcası ama sormak ıstedım tesekkur ederım kızlar