Bende hamileliğin başından beri uyurum sürekli 32.haftadaym hala aynı eşim sürekli uyuyosun der hatta ne kadar uyku der bana ama maalesef ki uyuyorum valla çokda seviyorm uykuyu bn çalışan bir hamileyim birde 2 haftadır raporluyum şimdi doğum iznine ayrıldm şükür kafamda rahatken fırsat buldukça yatıyorm hem bana hemde vücutuma iyi geliyor