Ecoli28 Kızlar 4 saattir sürekli karnımın alt orta kısmında olan bir ağrım var, arada artıp azalıyor vajinama vuruyor, kanama vs yok , doktora gitmeli miyim sizce ? Normal mi bu durum? ( lütfen burda sorma doktora git diyecek olanlar yazmasın)
bussraozturk Ecoli28 aynı sıkıntı bende de var 28 haftadayım bende vajinamda çok büyük baskı hissediyorum göbek çevremde de ağrı ve hafif hafif kasılma tarzı şeyler var ama yalancı sancı olabilir diye düşündüm. Bu haftalarda olabiliyor sanırım
Deletedmom727271 Çok şiddetli mi canım. Normal ağrılar olabiliyor bebek büyüyor rahim de aynı şekilde. Çok şiddetliyse elbette doktora görünmen lazım en azından içinin rahat etmesi için.
Ecoli28 Deletedmom727271 çok şiddetli değil ama sürekli oluşu korkuttu beni 🥺 ağrı kesici ile Bile geçmedi
Deletedmom727271 Ecoli28 kasılmalar da olabilir aslında. Ama geçiyor tabi dinlenince. Sen yine geçmezse bir git canım en azından nst ye girersin bakarlar bi🌼 geçmiş olsun 🤲🏼
Yesilev Bizde bugun 29 haftalık olduk. Sağlık ocağındaki ebe kasılmaların olabilir çok uzun sürerse hastaneye gidip nst çektirmelisin dedi bende de şimdilik ara ara geliyor uzun sürerse hastaneye gitmeliyiz mutlaka
Ecoli28 Doktora gittim, muayenelerimi oldum bi sorun çıkmadı çok şükür ama çok az su içiyordum iki üç gündür bundan dolayı olduğunu söylediler , su önemli arkadaşlar su için 😅