Eminetekin Burda bir aydır korku filmi izler gibi okudum bu başlığın altında yazılanları ve sonunda bugün muayne oldum o kadar korkunç şeyler anlatıldı ki buna annemde dahil✋🏻 Korkulacak hiç birşey yok ben iğne olurken bayılan insanım yani iki parmakla birkaç saniyede bakılıyor ben anlatımlardan kolunu falan sokucak sanmıştım 😂 o sandalyeye çıkarkenki utanç dışında herşey çok normal ve acısız güvenin bana ve korkmayın💪🏻 Biz bu bebişleri çatır çatır doğurcaz inşallah tabi gelirse benim hanımprensesim 😀😍
Civcivimm Eminetekin ay okurken sesli güldüm bende çatı muayenesinden irkiliyorum ama öyle bi yazmışsın şuan olsa korkmam olucağım günde aklıma bu yazdıklarını getiricem korkmamak için 😂😂😂
Mjhcrgmc Eminetekin Teşekkürler bu paylaşım için bende olmadım henüz ama dediğiniz gibi bende kollarını soktuklarını düşünüyordum
Ekoselinakosen Eminetekin aynen öyle,hastaneye giderken stresten midem bulanıyordu artik. Doktor bakmadi bile, örtünün altından parmağıyla fırt diye yokladı😂 1 saniye filan anca sürdü abartmıyorum.
Lena Eminetekin Ben çatı muayenesi olmadım henüz ama geçen gün sancım çıkınca normal yatarken açıklığıma baktı ebe ben çok kastım kendimi ilk giriş anında tedirgindim ama hemen oldu bitti çatı muayenesi de aynı şekilde sanırım 🤔
Eminetekin Civcivimm kesinlikle öyle ama 😂😀 herşeyden etkilenen bi insanım ve hiç olumlu yazmıyor kimse ya
Civcivimm Eminetekin aynen öyle bi kişide olumlu bişey yazsın zaten bana artık adı bile ürkütücü geliyo çatı muayenesiiii 👽👽👽👽 seni deşicez der gibi 😂😂😂😂😂
SmeyyeDurmaz Ekoselinakosen kesinlikle oyle anlamadım bile ne oldu diye sadece oraya çıkarken bi utanc geliyor insana yoksa korkulacak bisey degil 😂
Ekoselinakosen SmeyyeDurmaz o utanç için de nasılsa doğumda daha beterleri olacak diye kendimi telkin ettim😂
Eminetekin Lena evet aynı şekilde bikaç saniye sürüyor zaten doktorla konuşurken anlamıyor bile insan