Mercimekveannesi35 Merhaba kızlar,36+4 te yiz 2 gündür bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum böyle kıpırdanma gibi sadece tekme atmıyor,yeri daraldığı için mi böyle bizim gibi olan var mı çok üzülüyorum 😔
Gizem1257 Mercimekveannesi35 Merhaba 36+5 bende oldukça az hissetmeye başladım sanırım yeri daraldığı için ama doktorum günde 10 kere hissediyosan sorun yok demisti 33.haftamda, saydım 10 kere hissediyorum nerdeyse oglene kadar hissetmiyorsaniz bi nst icin gidebilirsiniz hastaneye bence 🌸
Tuttifrutti Mercimekveannesi35 endişe etme doktora görün. Her zaman aşırı hareketli olacak diye bişey yok. Zaman zaman yavaşlayacak. Bu durumu senin ruhsal halin de etkiliyor olabilir ama sen bir anne olduğun için yapman gereken şey hastaneye gidip içini rahatlatmak
duygulu62 Mercimekveannesi35 son haftalar da öle oluyor . Bende hıc hıssetmıyorum sadece kıpırdama gbı oluyor . Sanırım yerı daraldığı ıcın
Mercimekveannesi35 Gizem1257 ben akşamları daha çok hissediyordum hareketlerini iki gündür çok az hissediyorum ciddi endişe duymaya başladım
Gizem1257 Mercimekveannesi35 evet bende baya endiselendim baslarda da dedigim gibi sayinca rahatliyorum bi nebze ☺️