Selam kızlar bazılarınız biliyordur 2 haftadır grip korona koronadan kaçış diye paylaşıyorum. Eşim 3 gün önce perşembe günü positiv çıktı hemen teyzeme gittim ordada kuzenim positif çıktı hemen gecesine geldi annem beni aldı perşembe geceden beri annemdeyim hergün test yapıyorum negatif çıkıyorum çok şükür bunun bulaşma kuluçka dönemi felan nekadar sürüyor veya benim gibi olupta hiç bulaşmayan varmı (eşim positif çıktığı günden bir gün önceye kadar 1 hafta çook ağır grip geçirdim hatta korona diye düşündüm testim hep negatifdi yataktan kalkamıyordum heryerim ağrıyor nefes alamıyordum tıkanıyordum ateş yoktu) tam iyileştim derken dediğim gibi eşim hastanelik oldu positif oldu 😔 hala annemdeyim ama korkum geçmedi bilgisi olan varsa yazarsa memnun olurum teşekkürler ..