Ben orda yaptırdım. İkiz gebelik benimki. Hesapladım 15 dk sürdü. Agzı burnu kalbine baktı tek tek. Özellerdeki gibi ayrıntıya girmedi bence ama gereken şeylere bakıldı galiba bilmiyorum. Herşy normal dedi. Banada gösterdi bebegi çevirip ekranı. Dr iyiydi. Resim verdi ama renkli ultrason degil. Eşler içeri alınmıyor kesinlikle. İkiz bebek için 15 az gibi. Ama hayırlısı. Eger kafaya takılcaj bişey bile deseydi özele gidicektim. Ama gitmedim