Kubish doktorunuz da 4d ultrason varsa görürsün tabi ki ama suana kadar göstermediyse gittiğimizde yoktur belki çünkü ben daha 8 hf bile renkli ultrasonla görüyordum bebeğimi hatta genelde fotoğraflarını 4d ile çekilmiş veriyor. 10 dk da cok az degil mi detaylı tarama için 50 dk sürmüştü benm ki. Ztn kendi doktoruma gittiğimde 10-15 dk sürüyor en az hele ki o haftalarda doktorum da ön tarama yapıyordu her gittiğimde daha uzun bile sürdüğü oluyordu.