Sevim06- Canlar 17.haftaya girdim belim kasıklarım çok ağrıyor ayağıma vuruyo resmen ağrı bu haftalarda normalmi acaba
Ecceee Sevim06- ben de 17.haftadayım aynı şikayetlerim var maalesef..bazen kasıklarımda çok şiddetli oluyo ama süre olarak çok kısa sürüyo..bazen bacağımın üst tarafına doğru oluyo..rahim büyüdüğü için bağları geriliyor muhtemelen
Ysmndnz Sevim06- normal degil bence hemen doktoruna gitmelisin kadık agrısını takip eden bel agrısı var ise düşük tehdidi demişti benim doktorum. Be zaman belim agrısa doktorum hemen çagırıyor beni igne yapıyor
Lnur Ben de şuan 30 +2 deyim ve sadece sağ tarafta şiddetli kasık ağrım başladı karnım sertleşti kızlar hastaneye gitmeli miyim sizce
Emirin_annesi98 Lnur bende şuan aynı durumdayım doktorum normal dedi cnm ayaklarını uzatıp dinlen biraz geçer 😊
Lnur Emirin_annesi98 ya sürekli oluyordu ama bu sefer çok şiddetli girdii ve bebek de bir yere toplanıyor o yüzden korkmuştum teşekkür ederim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏☺️
Emirin_annesi98 Lnur amin inşallah cnm bende şuan 30+ 6 dayım bebeğim sağ tarafta toplanıyor ağrım oluyor doktorum normal olur dedi senin çok sidetliyse git istersen
Sevim06- Herhalde bu ara fazla ayakta durdum sanırım kızlar teşekür ederim cevaplarınız için diş ağrısı çektinizmi
Baharcakir55 Sevim06- aynı şekilde ağrıdan dolayı fizik tedavi doktoruna gittim 16+5 haftalığım sağ ayağıma ve belime aşırı şiddetli ağrı oluyordu doktor normal olduğunu vucüdün kilodan dolayı hacmi arttığını ağrı yaptığını ve dinlenmemi söyledi