Papiiii canım belli olmuyor kesin dille konuşmayın bu şekilde döllenme günü faklı oluyor kişiden kişiye değişiyor
Ben adet günümde 1.20 çıktı üç gündür gelmiyor doktor bekle dedi bekle sadece bekle dedi yani dayanamayıp erken test yapıyoruz doktor bile yok olmaz kesinlikle yoktur demiyor 0.50 nin bile yükselme ihtimali var ki burda neler okuyoruz