Kızlar 16haftalik gebeyim. Dr gittim kontrole ve bana beyinde kist ve barsakta parlaklık olduğunu söyledi. Aşırı stresliyim. 4lu tarama yaptırdım sonucunu bekliyorum.
Başına böyle bir durum gelen var mı? Varsa lütfen beni de aydınlatır mısınız?
Ve sizden dua isticem lutfen zamanla geçsin sağlıklı doğsun diye dua eder misiniz🙏🤲