Su azlığı bende de var ve 35+4 üz haftaya gün verdi 36 da yani hala az olursa alacam dedi 😔 benimde moralim bozuldu ama bebeğin küveze girmemesi için ciğer geliştirici iğne yaptılar haftayı beklemedeyiz işte canım sana ciğer geliştirici iğneyi gerek duymadılar mı acaba