Samta canım biz planlı yaptık yani ilk doktora gittik eşimde bende kontrollerden geçtik hersey temiz cıktı. Doktorun ilk söylediği cümle 1 sene deneyeceksiniz yanı hemen şak dıye tutmayabılır normalde. 6 ayda zaten kadının rahmi hazırlanıyo birlıkte oldugunuz süreçlerde. Biz denedık mesela nıye olmuyo bıseyımız yok diyoduk en son yorulduk yanı 5. Ay falandı. Artık kafamıza takmayalım olursa olur dedık umursamadık. Ve diğer aya tutmustu bende cok şaşırmıştım eşimde. Oluruna bırak 6 ay gec süre değil doktorlar bıle 1 sene zaman verıyo canım.