Kızçeler adetim gecikti bugun 15. Gun 4 gun once doktora gittim rahmin saglikli dedi biseyin yom kan testi negatif cikti 10 gun daha bekliyelim tekrar test yapariz cikmazsa adet sokturucu vericem dedi.sag kasigimda anlik sancilar batmalar filan oluyor ve bitmek bilmeyen akintim var karnim cok sisti ve sert internette gebeligin ilk haftalarinda olur boyle diyir evde tekrar test yapmaya cok cekiniyorum 5 yildir hep negatifi gormekten artik yapmak istemiyorum 10 ay once dusuk yaptim insallah bu sefer olmustur lutfen fikierinizi benimle paylasirmisiniz