dezgi bende ikili test sonucunu bekliyorum ama direk gidip doktordan öğrenmek istiyorum önceden bakıp kendimi kötü etmek istemiyorum. Sonuca göre hemen araştırma yapıp kendimi negatif etkileyebilirim. İnşallah hepimiz hayırlı sonuçlar alır bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız🙏🏻