elifelifelif Kizlar bahcelievler devlet hastanesine gittim ilk muayeneye. 1 ay sonra yine gel dedi hemde ikili test yaptircam. Ama yok bir türlü randevu dusuremiyorum. Gunun her saatinde bakıyorum bir tane bile randevu yok. 2 haftadir ugrasiyorum hep dolu diyor ama gunde 30 kere bakiyorumdur nasil dolu oluyor hangi ara doluyor anlamiyorum. Ne yapmam lazim bu hastane hepmi boyle acaba fikri olan var mi
doganursezmag elifelifelif benim bildiğim en fazla 15 gün sonrasına randevu açık veriliyo 12 bile olabilir. Bende alacaktım tarihi seçemiyorum bile. Aklıma bu geldi
elifelifelif oykuannesi ordanda bakiyorum gunun her saatinde bakiyorum gece gunduz. Ama nasil oluyor doluyor anlamiyorum.
Burcu59 Gece tam 12 de arayarak deneyin randevu almayi. Hatta 1-2 dk once arayin baglanana kadar 1-2 dk geciyor cunku. Tam 12 de aciliyor yeni randevular.15 gun sonrasi icin alabiliyosunuz
elifelifelif Burcu59 ya evet bende oyle yapiyorum ama 12den sonra surekli bakiyorum yok bir turlu cikmiyor