Bebeğimin erkek olacağı kesinleşti. Dogumum kısmetse ağustos sonu. ben de bugüne kadar hep unisex seyler aldım ama erkek bebek daha iri olur derler ya sizce en son 6-9 aylık mı almalıyım? Yoksa 3-6 aylık mı daha cok giydiriliyor ? Tecrübeli annelerden cevap bekliyorum😊