Mervehalavurt396 36+1 kan gelmesi yaşadım sanırım nisan gelmesjymis doğum yakın mıdır başına gelen varmi
Sgnn Mervehalavurt396 kan farklı nişan farklı canım. Nişan yumurta akı kıvamında olur. Nişanı gelip 1 hafta sonra doğuranda var 1 gün sonrada. Ama kansa farklı şeyler olabilir
Mervehalavurt396 Sgnn adet kanaması gibi kanamalar oluyor ve halen de devam ediyor doktoruma sordum nişan gelmiş olabilir dedi suyunun gelmesini bekle dedi gelirse hastaneye git dedi
Emedko Mervehalavurt396 cnm bence hemen git acile . Kanama diyorsun sonuçta Allah korusun . Nişan adet kanaması gibi olmaz ki ama .