Eshsgjakkizimz yağmur benimde adım ☺️ Küçükken herkes dalga geçerdi yağmur yağıyor falan şarkılar söylerlerdi çok üzülürdüm ilkokulda hep annemlere gelip kızardım herkes benimle dalga beçiyor diye 😂 ama şimdi çok seviyorum ismimi. Asya, zümra, Zehra gibi isimlerde çok beğendim isimlerdi. Liste oluşturuyorsan ekleyebilirsin fikir olsun diye söylemek istedim ❤️