mammaaa33 2 ay önce valizimi tartışması için arkamdaki beyden rica ettim hamileyim yardımcı olur musunuz diye , o sıra çalışan sordu hafta mı , sonra 21. Hafta sonrası rapor istiyoruz dedi sorduğumda, belki ya ben yanlış anladım ya da görevli yanlış dedi 21 de çok erken yani