Xxz Kızlar ıhlamur içmek istiyorum bir çok yerde yasak falan demişler 4. Ayına girdim bir riskim yok canımda çok isyiyo içsem mi ya
Zeyzen Xxz ıhlamur yasaklar arasında değil diye biliyorum hamileliğimin başında birkaç kez içmiştim ama yine de araştırın siz
MerveeD Xxz ıhlamur içebilirsiniz. Bana doktorum ıhlamur ıcebılırsın grıp oldugunda demişti. Zararlı olsa içme derdi
Merveberill Xxz ben hamileliğimin başında grip olmuştum doktorum ıhlamur içebilrceğimi söylemşşti canım
Bayancorek Xxz Bence doktorunuza danışın kişiden kişiye değişiyor. Ben 9. haftamda nezle olmuştum ne yapmalıyım dedim 2 bardak ıhlamur içebilirsin demişti. Size de en iyi bilgiyi doktorunuz verecektir.