Adaryona bende ayniydim canim gecen ay 7.8 paket noddle yedim hem canim istiyordu hemde acikiyoordu. Icinden yag cikandan almadm ama tozlarini kattim pisirirken ben siviyag ekledm biraz icrgni okudum ama bilemedm zarari varmi yoktu bende korktum sonra biraktm 🤣 ama canm istio direniorm eve almadm daha 13 haftaligm bende