Elisediz biz esimde bir enfeksiyon probleminden dolayi sperm testi yaptirmistik bir sorun olmadigi icin doktorum adet bitiminden sonra yumurtlama zamani bitene kadar iliski onerdi hergun o sekilde hamile kaldim ilk ayda birde ekstra keciboynuzu ozu pekmezi spermlere baya faydasinin oldugunu soylemisti her gun onu tuketiyorduk. Birde stres yapmayin cok etkiliyor bebek icin iliskiyi dusunmeyin vucut psikolojik olarak hamile belirtileri veriyor. Insallah hayirlisiyla en kisa zamanda hamile kalirsiniz