Ağrıyı doğru mu anladım bilmiyorum ama ben 32+3 üm 31 haftalıkken çok ağrılarım oldu alt taraftan yukarı doğru sancı vuruyodu ve sanki bıçak sağlanıyordu. Ne yatabildim ne oturabildim nede yürüyebildim ağrı girince nefesim kesiliyordu. Bebekte bişey var kesin dedim ama sancı çıkmadı idrar kültürü verdim. İdrar enfeksiyonu çıktı ona bağlı olmuş ağrı. Antibiyotik kullandım şuan iyiyim şükür.