Elfs Mayıs sonu için Antalya’da kaprili bir model mi tercih etmeliyim yoksa uzun mu? O aylarda bu durumu tecrübe eden oldu mu?
Birgul Elfs Antalya için bilemiyorum da mayıs 3de doğum yaptım alt üst pijama aldım kısa kol önden düğmeli bi sabahlık aldım bir de hırka
Elfs SedaYldz Mayıs sonu çok sıcak oluyor da yok gaz olur yok lohusa üşür muhabbetinden dolayı karar veremedim siz Antalyada mısınız?
Minigin_annesi0 Kısa kollu olabilir en azından serin olursa hırka giyersin ama uzun pijama al kendini sıcak tut yinede
Elfs Minigin_annesi0 ben normalde çok yanan birisiyim de o kadar ara bir döneme denk geliyor ki klimaları cayır cayır açarlarsa üşür müyüm daha önce de doğum yapmadım karar veremedim
Turk_01 Doğum sonrası kan degerleri düşecek ve kan gideceği için çok üşürsün her ihtimale karşı takımını uzun kollu almalısın.
Minigin_annesi0 Elfs bende öyleyim sıcağı hiç sevmiyorum ama lohusalık döneminde kendimizi sıcak tutmamız lazım diye düşünüyorum
Birgul Elfs ilk bi üşüdüm hırka almıştım orta kalınlıkta onu giydim, sonra hareket ettikçe falan geçti üşüme durumu hatta geceleri çok terliyodum