Balık yağı yani omega 3 içeren bir takviye kullanıyorum 12.haftadan beri. Ama içinde sadece o yok, folik asitten d vitaminine kadar çok şey var. Adı innate pronatal
Tetanoz aşısını da ben ya 20 ve 24.haftalarda ya da 21 ve 25.haftalarda yaptırdım. Emin değilim ondan