Tugba316 ayy bende öyleyim 37+3 deyim felaket bel,kuyruk sokumu ara da kasık ağrısı var yürümek bile çok zor oluyor bazen ama doktora demedim daha önceden kasık bel ağrısı normal demisti..
Dün akşam da sancım oldu kasıklarda iğne batar gibi şiddetli bir şekilde acaba o neydi ki sonra geçti ara ara yokluyor.Kasilmanin dışında bıçak saplanır gibi bir acı ve bebek aşağıya vuruyordu kafasi zaten aşağıda.