Kızlar bal propolis vifolic folik asit kullanıyorum bu ay 3.2.3.2 yada 2.2.2 yapmayı düşünüyorum bu yöntemlerle hamile kalanlar varmı ovulasyon bir süre kullandım yumurtlama ve çatlama görüyordum ama olmuyordu birde stres oluyordum onunla çok bu ay çok daha rahatım adetim bitince başlayacağım başka tavsiyeleriniz var mı şunu yaptım hamile kaldım tabi takdiri ilahi 🙏🏻❤️