Merhaba kızlar , dün kontrolüm vardı 37+3 deyim.Nst girdim bebek bana göre hareketli geziniyor yer degistiriyor Nst esnasında da.Nst ye bakan kişi , bebek bu sefer pek hareketlenmedi diyince şaşırdım. Dedim oynuyor ben hissediyorum dedim.Gezinme yer değiştirme değil de biz daha çok bu haftalarda tekme, yumruk onları istiyoruz dedi tuhaf geldi.Neyseki doktor sonuca bakınca bir sorun yok demiş çok şükür. Saatte 2-3 kez hareket ediyorsa tekme, yumruk vs sorun yok dedi.
Şimdide onu taktım kafaya geziniyor yer degistiriyor falan ama tabiki yeri dar olduğu için artık eskisiden daha az hareketli.Onceden çok hareketli idi hiç durmuyordu şimdi öyle geziniyor yer degistiriyor ara da vuruyor. Sizler de durumlar nasıl ?